Get in touch

دستگاه آر اف

دستگاه آر اف (RF) یا رادیوفرکانسی یک روش درمانی غیرتهاجمی زیبایی است که افراد برای سفت کردن پوست خود و بدست آوردن ظاهری جوان تر از آن استفاده می کنند. یک متخصص آموزش دیده می تواند این درمان را ارائه دهد و دستگاه های زیبایی مختلفی برای استفاده آن نیز وجود دارد.

دستگاه زیبایی 

دستگاه آر اف راتامدکو

دارای رنج فرکانس کاری 300 کیلوهرتز تا 1.3مگاهرتز
دارای اپلیکاتور خازنی و مقاومتی monopolar
دارای ۲ اپلیکاتور bipolar مسطح وشاخه ای (زیبایی و فیزیوتراپی)
دارای ۲ اپلیکاتور 3polar و 6polar (پرکاربرد در زیبایی و جوانسازی)
دارای پروتکل های درمانی آماده
امکان ایجاد پروتکل های جدید توسط کاربر
دارای صفحه نمایشگر ۷ اینچی رنگی و تمام لمسی
دارای مد پالسی و پیوسته
دارای ۳ سری خارنی ۴،۲ و ۶ سانتیمتری
دارای ۴ سری مقاومتی ۴،۲، ۶ و ۲عدد ۸ سانتیمتری
ظاهری زیبا و متفاوت
امکان اتصال به اینترنت و پشتیبانی از راه دور
دارای الکترود چسبان
دارای کابل هندزفری
همراه ترالی

دستگاه زیبایی آر اف

سفت شدن پوست با دستگاه آر اف چگونه کار می کند؟

آر اف همه چیز در مورد تحریک تولید کلاژن و الاستین طبیعی پوست شما است. در طول درمان سفت کردن پوست، امواج فرکانس رادیویی از یک قطب به قطب دیگر از پوست عبور می کنند. هنگامی که پوست در برابر این امواج مقاومت می کند، انباشته می شود و کلاژن را تحریک می کند. از آنجایی که دمای تولید کلاژن بهینه وجود دارد و از آنجایی که مقاومت پوست همه افراد می تواند متفاوت باشد، حفظ این دما می تواند چالش برانگیز باشد.

۳ سری و ۳ روش فرکانس رادیویی موجود است: تک قطبی، دو قطبی و چند قطبی. هر روش با تعداد قطب هایی که استفاده می کند متمایز می شود. تک قطبی از یک نوک الکترود استفاده می کند که انرژی را به فضای بین هندپیس و پلیت می رساند. در حالی که روش دوقطبی امواجی را بین ۲ الکترود و چند قطبی با استفاده از ۳ و بیشتر عبور می دهد. 

درباره مدالیته

دستگاه آر اف از سطوح ایمن امواج الکترومغناطیسی با فرکانس پایین برای تولید گرما استفاده می کنند. این گرما به عمق لایه های پوست شما نفوذ می کند. در آنجا تولید سلول های جدید پوست (بازسازی) را تحریک می کند. این درمان همچنین تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کند. این پروتئین ها به سلول های پوست قدرت و انعطاف بیشتری می دهند. در نتیجه، افتادگی پوست شکل و احساس سفت خود را باز می یابد.

بسیاری از پزشکان، روش های سفت کردن پوست با فرکانس رادیویی را انجام می دهند. این شامل متخصصان پوست، جراحان پلاستیک و جراحان زیبایی است.

همچنین از دستگاه آر اف در حوزه فیزیوتراپی هم استفاده میشود و این دستگاه با عنوان دستگاه تکار فیزیوتراپی شناخته می‌شود.

آیا در صورت استفاده از دستگاه آر اف درد یا دوران نقاهت وجود دارد؟

شما یک احساس گرم شدن آرام(تقریبا مانند ماساژ صورت با سنگ داغ) احساس می کنید و ممکن است بعد از درمان کمی قرمزی خفیف را تجربه کنید. هر دو کاملا طبیعی هستند. در حالی که هیچ زمان از کار افتادگی وجود ندارد، توصیه می‌شود که فیشیال های صورت را در طول شب انجام دهید تا از تجدید کلاژن اضافی در هنگام خواب بهره مند شوید.

توصیه های تخصصی: اگر در طی ۳ ماه گذشته لایه برداری شیمیایی حرفه ای، سایش صورت، درمان های لیزری ابلیتیو، بوتاکس، پرکننده ها یا جراحی پلاستیک انجام داده اید، از دستگاه های فرکانس رادیویی استفاده نکنید.

مشخصات فنی

  • فرکانس: 300KHz - 1.3MHz
  • برنامه درمانی: ۵۲
  • صفحه نمایش: رنگی و لمسی ۷ اینچی
  • مدهای درمانی: پالسی و پیوسته
پیمایش به بالا