لوگوی راتامد

مقاله‌ها

تاثیر دستگاه آر اف بر ریزش مو

دستگاه آر اف و ریزش مو

اگر با مشکل ریزش مو مواجه هستید،  آر اف برای درمان رشد مو برای شما مناسب است. RF از سال 2001 در زیبایی برای درمان های ضد پیری پوست و مراقبت از پوست استفاده شده است.

در سال های اخیر، ریزش مو به یکی از مهم ترین مشکلات زنان تبدیل شده است. اگر روزانه بیش از 100 تار مو از دست می دهید، دلیلی برای نگرانی است، زیرا ریزش مو فعال ممکن است نشان دهنده هر گونه اختلال در بدن باشد. برای حل مشکل ریزش مو، باید دلیل ظاهر آن، روش های درمان را فهمید و مراقبت مناسب را فراموش نکنید.

علائم ریزش موی فعال در زنان
رشد مو یک فرآیند چرخه ای است، بنابراین تجدید متوسط و تدریجی مو طبیعی است. حدود 100 تا 150 هزار تار مو روی سر یک زن وجود دارد که ریزش 1 درصد آن یک فرآیند سالم است. آنها را می توان روی برس مو یا لباس ما پیدا کرد. ریزش تارهای کامل مو در طول حالت دادن یا شستشو نشان دهنده وجود مشکل است.

تشخیص اینکه ریزش مو از حد طبیعی فراتر رفته است، آسان است. اولاً به نوک موهای ریخته شده توجه کنید. اگر در انتها کمی ضخیم شده باشند، به این معنی است که در مرحله رشد ریخته اند. اگر موهای شما با انتهای خشک ریخته شده اند، نگران نباشید. ثانیاً، سعی کنید سه روز موهای خود را نشویید و سپس موهای بالای سر و شقیقه خود را بکشید. اگر در هر بار کشیدن بیش از پنج تار مو در کف دست شما باقی ماند، دلیلی برای مراجعه به متخصص است.

علل آلوپسی در زنان
علل آلوپسی در زنان بسیار متفاوت است. آنها می توانند نه تنها با عوامل خارجی بلکه با وضعیت هورمونی، کمبود ویتامین ها و شرایط دیگر مرتبط باشند. در بیشتر موارد، مشکل پس از از بین بردن علت بروز آن برطرف می شود.

کمبود مواد مغذی در بدن زنان. رژیم های غذایی سخت و رژیم نامتعادل باعث کمبود عناصر کمیاب و ویتامین ها در بدن می شود. ثابت شده است که در 90 درصد زنان این مشکل با کمبود آهن، کمبود روی و اسید آمینه لیزین همراه است. (منابع خوب لیزین شامل غذاهای غنی از پروتئین مانند گوشت، به ویژه گوشت قرمز، گوشت خوک و مرغ است. پنیر، به ویژه پارمزان، ماهی های خاص مانند ماهی کاد و ساردین، تخم مرغ، دانه های سویا، به ویژه توفو، پروتئین ایزوله سویا و آرد سویای بدون چربی، اسپیرولینا و دانه شنبلیله).

تغییرات هورمونی ریزش موی فعال می تواند در زنان پس از زایمان رخ دهد و تا چند ماه ادامه یابد، در دختران در دوران بلوغ، پس از ترک داروهای ضد بارداری هورمونی و در زنان در دوران پیش از یائسگی.

تغییر شدید دما. یکی از دلایل رایج قرار گرفتن در معرض دمای شدید است: ماندن در سرما بدون کلاه، استفاده مکرر از سشوار و وسایل آرایش مو.

فشار. موقعیت های شدید و استرس های روحی باعث ریزش شدید مو می شود، یعنی رشد مو متوقف می شود و پس از مدتی ریزش مو مشاهده می شود.
مدل موی تنگ و بافتن باعث گردش خون ضعیف در پوست سر، ضعیف شدن فولیکول های مو و در نتیجه باعث ریزش مو می شود.

استفاده طولانی مدت از دارو می تواند باعث ریزش شدید مو شود. داروهایی که باعث این اثر می شوند عبارتند از رقیق کننده های خون، هورمون ها، داروهای ضد افسردگی، ملین ها، دیورتیک ها، داروهای کاهش وزن و سایر داروها.

وراثت گاهی اوقات مشکل ریزش مو می تواند ناشی از یک عامل ژنتیکی باشد. معمولاً این روند به تدریج و به طور یکنواخت توسعه می یابد.

مراقبت نادرست از مو. رنگ‌رزی مکرر، پرم، بی توجهی یا محصولات مراقبتی نامناسب باعث ریزش مو می شود. با این حال، کارشناسان اتفاق نظر دارند که مراقبت نادرست تنها مشکلی را که از قبل وجود دارد افزایش می دهد.

دستگاه آر اف چیست؟

سیستم RF یک باند فرکانس رادیویی خاص را به عمق بدن انسان منتقل می کند که به انرژی جنبشی با حرارت عمیق تبدیل می شود و مقاومت قدرت خود درمانی(بطور مثال کلاژن سازی) را افزایش می دهد. این گرمای عمیق به شما در حل مشکلاتی مانند سلولیت، گردش خون، دفع سموم و حتی ریزش مو کمک می کند.

دستگاه زیبایی RF

دستگاه راتامد یکی از بهترین دستگاه های رادیو فرکانسی است. آر اف راتا از حرارت عمیق RF برای حل مشکلات اساسی و سالم کردن پوست سر استفاده می کند. می توانید از عملکرد فرکانس رادیویی برای رشد مو چندین بار در روز استفاده کنید. این دستگاه پوست سر را عمیقا تحریک می کند تا رگ های خونی را باز کند و جریان خون را برای تامین اکسیژن و مواد مغذی به فولیکول های مو بهبود بخشد. دستگاه آر اف تراکم موهای شما را بهبود می بخشد و از تجمع سموم جلوگیری می کند. RF به طور مستقیم روی ریشه موهای ضعیف تر تأثیر می‌گذارد و از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌کند. این دستگاه گواهینامه های FDA و CE را دریافت کرده است.

بنابراین اگر با مشکل ریزش مو مواجه هستید، درمان RF برای شما مناسب است. با این حال، فرکانس رادیویی در زیبایی نه تنها برای مراقبت از پوست سر بلکه در روش های مراقبت از پوست ضد پیری نیز استفاده می شود:

تاثیر دستگاه آر اف بر ریزش مو

کاهش چربی، سفت کردن پوست افتاده، رفع چین و چروک، RF یک دستگاه چند منظوره است که می توان از آن برای مو، صورت، گردن و بدن استفاده کرد. این دستگاه می تواند درد، اسپاسم عضلانی پس از ضربه را تسکین دهد. آر اف با سیستم مراقبت RF خود که انرژی عمیق ایجاد می کند، جریان خون را افزایش می دهد، تامین O2 به درد عضلات را تقویت می کند و به دفع سموم از بدن کمک می کند.

راه‌های بسیار دیگری نیز وجود دارد که از درمان‌های RF بهره‌مند شویم، می‌توانید درباره برخی از آنها از وبلاگ‌های ما بیاموزید. ما را دنبال کنید، در خبرنامه های ما مشترک شوید و ما شما را در مورد آخرین نوآوری ها در صنعت زیبایی مطلع خواهیم کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا