لوگوی راتامد

مقاله‌ها

شاک ویو تراپی در زیبایی و تناسب اندام

شاک ویو تراپی در زیبایی و تناسب اندام

اگر به دنبال پوستی صاف و بدنی خوش فرم هستید و از سلولیت، ترک های پوستی و چربی های سرسخت نگران هستید، روش های درمانی پیشرفته شاک‌ویو ما می تواند به شما کمک کند. این روش موثر و غیر تهاجمی از دستگاه شاک ویو برای بازسازی پوست شما از درون استفاده می‌کند و شما را با ظاهری سفت‌تر و خوش‌فرم‌تر رها می‌کند. هیچ جراحی، هیچ زمان خرابی و جلسات بدون درد وجود ندارد. این روش به ویژه برای درمان سلولیت و اسکارهای ترک پوستی موثر است، اما می توان از آن به عنوان یک روش فرم دهی بدن برای کاهش چربی های ناخواسته نیز استفاده کرد. در برخی موارد، ممکن است با سایر درمان‌های کاهش چربی برای نتیجه مطلوب ترکیب شود. در طول مشاوره اولیه و جامع، پزشک متخصص ما نگرانی های شما را با شما در میان می گذارد و به شما در ایجاد برنامه ای متناسب با اهداف خود کمک می کند.

چگونه کار می کند؟

شاک ویو تراپی در چند سطح برای کاهش چربی و تقویت و بازسازی پوست کار می‌کند. در طول رویه ها ، از دستگاه خاصی برای ارسال پالس‌های پرانرژی شاک‌ویو به نواحی هدف پوست و بدن استفاده می‌شود. در حالی که کاملا ایمن و بدون درد است، این امواج قدرتمند انرژی صوتی تعدادی عملکرد را در زیر پوست انجام می دهند. این شامل موارد زیر است:

تحریک کلاژن سازی و تقویت بافت همبند. این فرآیند ترمیمی پوست را سفت‌تر می‌کند و همچنین می‌تواند بافت اسکار را تجزیه کند.

کاهش چربی با شکستن دیواره‌های فیبری همبند که چربی و سموم سرسخت را در زیر پوست نگه می‌دارند.

افزایش جریان خون به ناحیه، اطمینان از رسیدن اکسیژن و مواد مغذی به ناحیه هدف. این امر به ویژه برای از بین بردن سلولیت موثر است.

بهبود زهکشی لنفاوی، که چربی و سموم شکسته شده را از بدن خارج می کند

درمان چقدر طول می کشد تا اثر کند؟
بسیاری از بیماران تنها دو هفته پس از درمان شاهد بهبود قابل مشاهده هستند. با این حال، شاک ویو تراپی باید به عنوان بخشی از یک دوره طولانی تر انجام شود که نتایج آن پس از هر جلسه بهبود می یابد.

چه تعداد درمان لازم است؟
تعداد درمان‌هایی که نیاز دارید به اهداف و نیازهای شما بستگی دارد. اکثر بیماران می توانند انتظار داشته باشند که حدود هشت تا 10 درمان برای دستیابی به نتیجه دلخواه خود داشته باشند. شاک ویو تراپی همچنین می تواند برای بهبود نتایج سایر درمان های کاهش چربی و کانتورینگ بدن استفاده شود.

توجه داشته باشید که در طول مشاوره اولیه و بدون تعهد، پزشک ما وضعیت شما را با شما در میان می گذارد و به شما کمک می کند تا برنامه ای متناسب با نیازهای خود ایجاد کنید. همچنین پیشرفت شما در طول بررسی های رایگان و جلسات بعدی شما به دقت بررسی می شود.

زمان از کار افتادگی چیست؟
با شاک ویو تراپی هیچ زمان قطعی وجود ندارد. این یک روش غیر تهاجمی است. شما باید بتوانید بلافاصله پس از درمان به تمام فعالیت های عادی بازگردید.

آیا استفاده از شاک ویو درد دارد؟
نه، شاک ویو تراپی ضرری ندارد. برخی از بیماران آن را به انجام ماساژ تشبیه می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا