لوگوی راتامد

مقاله‌ها

شش باور غلط در مورد لیفت صورت با دستگاه آر اف

شش باور غلط در مورد لیفت صورت با دستگاه آر اف

شش باور غلط در مورد دستگاه آر اف

از سال ۲۰۰۱ از درمان با دستگاه RF برای مبارزه با افتادگی پوست و سایر علائم پیری استفاده می شود. این بیش از 20 سال است و هنوز اطلاعات غلط زیادی در فضای مجازی منتشر می شود.

وقت آن است که رکورد را درست کنیم! در این مقاله، افسانه‌های رایج در مورد سفت کردن پوست با دستگاه آر اف که نباید به آن‌ها توجهی کنید، باز می‌کنیم.

بیایید آنها را یکی یکی در این لیست بررسی کنیم. امیدواریم این به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا این گزینه برای شما مناسب است یا خیر.

افسانه شماره 1: جراحی راه حل بهتری نسبت به سفت کردن پوست با رادیو فرکانسی (RF) است
در یک مقطع، جراحی بهترین گزینه برای اصلاح شلی پوست بود. این روزها دیگر تنها گزینه شما نیست. در حالی که سفت کردن پوست با جراحی نتایج فوری‌تری نسبت به گزینه‌های غیرجراحی ارائه می‌دهد، شما باید زمان استراحت قابل توجه و دستورالعمل‌های مراقبت پس از آن را در نظر بگیرید.

به یاد داشته باشید که کاهش استحکام پوست ناشی از کندی تدریجی در بازسازی سلول های پوست در کنار تولید کلاژن است. فرکانس رادیویی یکی از بهترین راه‌ها برای مبارزه با علائم پیری با تحریک سنتز کلاژن و الاستین جدید در پوست است.

با این حال، این روند طبیعی پیری طی سال‌ها اتفاق می‌افتد، بنابراین انتظار نتایج یک شبه از سفت کردن پوست غیرجراحی غیرواقعی است. من شما را تشویق می‌کنم کمی صبر داشته باشید و در نهایت نتایج واقعی و بهینه را با درمان فرکانس رادیویی خواهید دید.

افسانه شماره 2: سفت شدن پوست با RF درد دارد
سفت کردن پوست با دستگاه RF راه طولانی را طی کرده است! نسخه‌های اولیه RF مورد استفاده قرار می‌گرفت و آنقدر درد ایجاد می‌کرد که بیماران باید با بیهوشی آرام‌بخش می‌شدند.

اما همانطور که زیبایی‌شناسان و محققان فناوری RF را بهتر درک کردند، دستگاه‌های جدیدی به بازار معرفی شدند , اکنون می توانید از تمام مزایای سفت کننده پوست بدون درد یا ناراحتی لذت ببرید!

بعد از عمل!، ممکن است مقداری قرمزی و تورم موقتی را تجربه کنید، اما به سرعت برطرف می شود. آیا اشاره کردم که روش غیر تهاجمی است؟ لازم نیست نگران ترک مطب با بریدگی، زخم سوراخ شده یا برش باشید.

اگر به دنبال درمان ایمن، بدون درد و غیرجراحی برای سفت کردن پوست هستید، RF راه حل است.

هندپیس سه پولار آر اف

افسانه شماره 3: کرم های سفت کننده پوست به خوبی RF کار می کنند
یک جستجوی سریع در اینترنت انجام دهید، احتمالاً با محصولات سفت کننده پوست بمباران خواهید شد. اما قبل از اینکه با هیجان کارت اعتباری خود را بیرون بیاورید و برای خرید یک کرم سفت کننده پوست دیگر هزینه کنید، باید این را بشنوید.

اگر به دنبال یک راه حل جادویی برای جوانسازی پوست خود هستید، احتمالاً ناامید خواهید شد.

با وجود ادعاهای جسورانه و بسته بندی فانتزی، نتایج کرم سفت کننده پوست در بهترین حالت بسیار کم خواهد بود. اغلب شما فقط برای یک مرطوب کننده پول پرداخت کرده اید.

مطالعات متعدد ثابت کرده‌اند که یک کرم یا لوسیون نمی‌تواند به اندازه‌ای عمیق به پوست نفوذ کند که اثر سفت کنندگی طولانی‌مدتی داشته باشد.

از سوی دیگر، انرژی دستگاه آر اف لایه عمیق پوست شما (درم) را گرم می کند و تولید کلاژن را برای مبارزه با چین و چروک و افتادگی پوست تحریک می کند.

افسانه شماره 4: تمام روش های سفت کردن پوست با RF یکسان هستند
در حالی که همه دستگاه های آر اف اساسا از انرژی الکترومغناطیسی برای ایجاد یک عمل سفت کردن و سفت کردن استفاده می‌کنند، همه آنها به نتایج یکسانی نمی‌رسند.

تفاوت در فناوری و تنظیمات درمان اغلب به نتایج متفاوتی منجر می شود. بیش از آن، شخصی که اپلیکاتور را در دست دارد و درمان شما را انجام می دهد بسیار مهم است.

برای بهترین شانس برای رسیدن به اهداف زیبایی شناختی خود، به موارد زیر نیاز دارید:

یک کلینیک زیبایی پزشکی با دسترسی به فناوری RF پیشرفته.
متخصص Rf دارای گواهینامه با سابقه ثابت رضایت مشتری و ایمنی.
به عنوان مثال، دمای پوست شما باید در طول درمان اندازه گیری شود تا اطمینان حاصل شود که به اندازه کافی بالا است تا بدون اینکه شما را در معرض خطر سوختگی قرار دهد، فواید قابل توجهی به همراه داشته باشد. این بدان معناست که شما به یک ارائه دهنده با دسترسی به یک دستگاه RF با کنترل دقیق دما و تخصص برای کار ایمن آن نیاز دارید.

زیبایی مردان

افسانه شماره 5: سفت کردن پوست با فرکانس رادیویی عمدتا برای زنان است
دکتر فارم، پزشک زیبایی شاهد افزایش تعداد مردان و زنانی است که به دنبال درمان با RF هستند. مردان بیشتر و بیشتری به دنبال روش های زیبایی هستند تا به پوستشان کمک کند سالم تر، شاداب تر و جوان تر به نظر برسد.

زیبایی با دستگاه آر اف برای اکثر افراد مناسب است. هر کسی می تواند از آن برای سفت کردن و لیفت کردن پوست شل و همچنین تقویت مجدد آن برای درخشندگی سالم استفاده کند. درمان با RF نیز برای انواع رنگ پوست مناسب است.

توجه به این نکته مهم است که برای هر بیمار یک برنامه درمانی سفارشی ارائه داده می‌شود که تنظیمات دستگاه خود را با نوع پوست، ناحیه درمان و اهداف منحصر به فرد آن ها تطبیق می دهد.

افسانه شماره 6: آر اف فقط می تواند یک ناحیه را درمان کند
برخی ممکن است بر این باور باشند که سفت کردن پوست با RF فقط روی صورت موثر است، در حالی که برخی دیگر معتقدند که بهترین استفاده از آن در ناحیه شکم است.

در حالی که مناطق خاصی وجود دارد که در آنها بیشتر از این درمان سفت کننده پوست استفاده می شود، مزایای آن تنها به این مناطق محدود نمی شود.

دستگاه آر اف به همان اندازه که برای صورت شما مناسب است، برای بازو شکم، باسن، ران ها نیز مناسب است! درمان‌های آر اف مدرن را می‌توان تقریباً در هر نقطه از بدن برای مبارزه با افتادگی پوست، چین و چروک و پوسته‌خوردگی انجام داد.

با افتادگی پوست خداحافظی کنید!
دستگاه آر اف در ترویج تولید کلاژن جدید و در نهایت سفت شدن پوست، بدون هیچ زمان از کار افتادگی، کار فوق العاده ای انجام می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا