لوگوی راتامد

مقاله‌ها

شگفتی های دستگاه آر اف برای سفت کردن پوست و لاغری

دستگاه آر اف برای سفت کردن پوست

آیا ورزش می‌کنید، هر زمان که می‌توانید به باشگاه می‌روید و یک رژیم غذایی سخت را دنبال می‌کنید اما نتایج رضایت‌بخش نیست؟ شاید زمان آن رسیده است که یک درمان لاغری غیر تهاجمی را در نظر بگیرید که به شما امکان می دهد چربی های ناخواسته را که به رژیم غذایی و ورزش پاسخ نمی دهند، از بین ببرید. تنها با چند جلسه، می توانید به بدنی برسید که ماه ها روی آن سخت کار کرده اید.

با این حال، با هجوم روش‌های سفت کردن پوست و کانتور کردن بدن، تشخیص اینکه کدام درمان برای بدن و اهداف شما بهترین است، دشوار است.

در این مقاله قصد داریم در مورد مزایای لاغری با دستگاه آر اف صحبت کنیم که از RF برای گرم کردن سلول های چربی و آزادسازی چربی برای سوزاندن آسان استفاده می کند. همچنین تولید کلاژن را تقویت می کند تا پوست سفت تر و محکم تر به نظر برسد. این برنامه کاهش چربی برای کسانی ایده آل است که می خواهند بدن خود را لطیف کنند و همزمان پوست شل و افتاده را سفت کنند.

لاغری با دستگاه RF چیست؟

لاغری با دستگاه RF اصطلاح دیگری است که به درمان با آر اف برای کاهش وزن اشاره دارد. این اساسا یک روش غیر جراحی برای سفت کردن پوست شما است.

امواج RF شکلی از تابش هستند که به عنوان یکی از انواع آرام‌تر در طیف الکترومغناطیسی در نظر گرفته می‌شود. دستگاه آر اف با تولید ایمن گرما به لاغری بدن کمک می کند که می تواند به لایه عمقی پوست نفوذ کند و آن را برای تولید الاستین و کلاژن بیشتر تحریک کند. امواج RF همچنین سلول های چربی را وادار به شکستن و آزادسازی چربی مایع می کند و باعث انقباض و انقباض آنها می شود. این به شما کمک می‌کند تا پوستی سفت‌تر داشته باشید تا اندامی باریک‌تر و کانتور داشته باشید.

ماهیت ایمن و غیر تهاجمی آن دلیل اصلی محبوبیت درمان با دستگاه آر اف برای کاهش وزن است. این اساساً حذف چربی بدون جراحی یا از کار افتادگی است.

روی صورت هم معجزه می کند. لاغری صورت با TF مورد علاقه افرادی است که می‌خواهند ظاهر خود را بدون قرار گرفتن در زیر چاقو بهبود بخشند، با توانایی ثابت شده آن در فرم دادن غیرتهاجمی صورت و ایجاد پوستی شاداب، سفت و جوان. جای تعجب نیست که RF برای لاغری صورت در فیلیپین در سال های اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده است. لاغری صورت با RF به ویژه برای هدف قرار دادن پوست شل روی چانه و گردن مناسب است. همچنین در برابر خطوط و چین و چروک هایی که بین دهان و بینی ایجاد می شود، موثر است. در حالی که امواج RF عمل ماساژ درمانی را ایجاد می کند که لایه های چربی و درم را تحریک می کند، احساس گرما و دلپذیری احساس می شود. در طول عمل، تنها با نفوذ امواج RF به بافت چربی، لرزش ملایمی را احساس می کنید. هیچ درد یا ناراحتی را احساس نخواهید کرد. در واقع، بسیاری از مشتریان این درمان را به عنوان یک ماساژ سوزن‌دار و دلپذیر توصیف می‌کنند.

دستگاه آر اف و پوست صورت

لاغری RF: آیا کار می کند؟

دستگیره های عاشقانه، افتادگی پوست یا سلولیت در نواحی مانند شکم، ران ها یا باسن اتفاقات رایجی برای زنان است، زیرا این نواحی جایی هستند که بدن زن تمایل به ذخیره چربی دارد. افتادگی پوست همچنین ناشی از نحوه توزیع طبیعی چربی، ماهیچه و بافت همبند در بدن زنان است. علاوه بر این، تا 90 درصد از زنان در مقطعی از زندگی خود تشکیل سلولیت را تجربه می کنند.

خبر خوب این است که ثابت شده است که درمان‌های RF غیرتهاجمی برای کاهش وزن به افراد کمک می‌کنند تا به اندام باریک‌تر و سفت‌تری که می‌خواهند دست یابند – بدون هیچ گونه خطر آسیب دائمی پوست. برخلاف روش‌های پرخطر کاهش چربی، این یک گزینه بسیار ایمن، بی‌درد و موثر برای افرادی است که بدنی محکم‌تر و خوش فرم‌تر می‌خواهند.

درمان با دستگاه آر اف در کجا موثرتر است؟

هر قسمتی از بدن که نیاز به سفت شدن یا سفت شدن دارد، از جمله پوست شل روی صورت، گردن، شکم، ران ها، بازوها و پشت. بعد از هر جلسه، متوجه تغییر مثبت در ظاهر پوست خود خواهید شد. از مزایای لاغری RF نیز می توان به سفت شدن طولانی مدت پوست و کانتورینگ بدن اشاره کرد.

دستگاه آر اف برای لاغری بدن

مزایای درمان با دستگاه آر اف برای کاهش وزن
چربی بدن را کاهش می دهد
در درمان های لاغری RF از امواج رادیویی برای کاهش چربی زیر پوست استفاده می شود. انرژی امواج سلول‌های چربی را گرم می‌کند و آنها را ذوب می‌کند تا از طریق فرآیند حذف طبیعی بدن شما پردازش شوند. این باعث می شود که حتی برای افرادی که پوست حساسی دارند، یک درمان ایمن برای کاهش چربی باشد. از آنجایی که این روش هیچ چیز خارجی را به بدن وارد نمی کند، هیچ شانسی برای ابتلا به عفونت یا کبودی وجود ندارد.

سلولیت را کاهش می دهد
سلولیت چربی زیر پوستی مداومی است که باعث فرورفتگی پوست به خصوص روی ران و باسن زنان می شود. سلولیت زمانی رخ می دهد که رسوبات چربی از طریق بافت های همبند زیر پوست شما فشار می آورند.

درمان‌هایی که از امواج رادیویی برای کاهش وزن استفاده می‌کنند، چربی زیر پوست را با آزاد کردن امواج RF زیر پوست هدف قرار می‌دهند. امواج RF بافت ها را سفت می کند و گردش خون را افزایش می دهد، که تضمین می کند که رسوبات چربی از طریق سیستم لنفاوی شما تخلیه می شود. نتیجه کاهش ظاهر سلولیت است.

گزینه کاهش چربی غیر تهاجمی
از آنجایی که لاغری RF غیر جراحی است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که راحت دراز بکشید و اجازه دهید امواج فرکانس رادیویی تمام کارهای سخت را برای شما انجام دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا