لوگوی راتامد

مقاله‌ها

سفت کردن پوست با دستگاه آر اف

پوست خود را با دستگاه آر اف احیا کنید

رویکردی غیر جراحی برای سفت‌تر شدن پوست

دستگاه آر اف یک دستگاه زیبایی است که با یک تکنیک نوآورانه از امواج الکترومغناطیسی برای تولید گرمای کنترل شده در پوست شما استفاده می کند و با تولید کلاژن، الاستین و سلول های جدید پوست را تحریک می کند. نتیجه؟ پوستی محکم تر و انعطاف پذیرتر.

 

 

چه کسی می تواند از این روش استفاده کنند

این روش برای همه جنسیت‌ها و رنگ‌های پوست مناسب است و کمترین خطر تغییر رنگ را دارد. کاندیدای ایده آل کسانی هستند که به دنبال بهبود رنگ، بافت و استحکام پوست، به حداقل رساندن آسیب های ناشی از نور خورشید و دستیابی به ظاهری جوان تر هستند. اگرچه برای علائم اولیه پیری بسیار موثر است، اما ممکن است برای افتادگی شدید کمتر موثر باشد.

 

نحوه عملکرد سفت کردن پوست با دستگاه RF

دستگاه از امواج الکترومغناطیسی با فرکانس پایین برای تولید گرما استفاده می کند و به عمق لایه های پوست شما نفوذ می کند. این گرما باعث شروع بازسازی سلول های پوست و همچنین تولید کلاژن و الاستین می شود. این پروتئین‌های حیاتی استحکام و انعطاف‌پذیری سلول‌های پوست را فراهم می‌کنند و به طور موثر افتادگی را کاهش می‌دهند و استحکام را باز می‌گردانند.

 

رویه به طور خلاصه

سفت کردن پوست با RF که توسط متخصصانی مانند متخصصان پوست، جراحان پلاستیک یا زیبایی‌شناسان مجاز در کلینیک های زیبای و پزشکی انجام می‌شود، یک عمل سرپایی است که حدود یک ساعت طول می‌کشد. پزشک قبل از استفاده از دستگاه، در ناحیه درمان، پوست را تمیز و استریل می کند. ممکن است احساس گرما و ناراحتی خفیف کنید، اما هرگونه احساس سوزش قابل توجهی باید گزارش شود.

مزایا و خطرات

مزایای سفت کردن پوست با RF چند وجهی است. نتیجه ای شبیه لیفت صورت بدون جراحی ارائه می دهد، نتایج تدریجی به نظر طبیعی می رسد و شامل یک روش سریع و نسبتاً بدون درد است. به علاوه، این یک جایگزین مقرون به صرفه برای گزینه های جراحی است، بدون لایه برداری یا اسکار و حداقل اختلال در زندگی روزمره. در حالی که خطرات حداقل هستند، انتخاب صحیح دستگاه و یک پزشک با تجربه کلیدی برای جلوگیری از هر گونه مشکل بالقوه است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا